Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинов проблем - 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
    Не че мога да съм полезен в конкретният случай, но как може една кола да няма горивен филтър .. не може ли да се сложи ?
    На моята алфа е отдолу под задната седалка .. резнете тръбите и сложете един филтър

    Ванка, вземи я изключи тази ламбда и виж дали пак е така, тествай и с дебитомера .. той също прави такива бели 'нищо че си го сменял'.
    Като ги изключиш пробвай и на газ дали има разлика 'защото теоретично там нямаш проблеми'. Като свали дюзите видя ли да са запушени не си писал, а само че си ги почистил

    За едно ЕКО бензиностанция имам познат, който се занимава с бензиностанцията не знам точно какъв се води, добавките ги слага той на място в резервоарите на бензиностанцията .. не идват с тях. Другаде не знам как е и какво слагат ..
    Вече за човешка грешка дори в самолетните катастрофи сме чували 'доза, качество и тн'
    Аз карам на газ от 3м .. държа бензина на 1/2 като падне на 1/4 доливам 10 литра .. всеки месец примерно .. надали е толкова свеж и още нещо бензинът не стареее толкова бързо !

    Имали сме до военен запас от бензин А86 поне 5 години след като не се пройзвеждаше и колата тогава 'жигула по италианска технология ' вървеше като пушка - само гореше двойно

    Стига с тези адаптирания, това е несериозно вече .. 'извинявам се за правият текст'. Всички който сме на газ, защо не се адаптираме .. или ти до сега ? Това няма никаква логична връзка.
    Ти май не си прочел горния ми пост .
    Точно тва дет викаш стига (за адаптирането), точно там е проблема, защото дебита ми на газ в момента е намален значително. Имам запушване на тръбата, или на сондата в бутилката, от там не може да нахрани изпарителя с нужния дебит, съответно колата не работи като хората на газ. Забива муцуната, обръща на бензин на 3500-4000 оборота. Не и стига просто. ЕКУ ми записва грешка за бедна смес.
    Съответно като я карам на газ, се адаптира с текущите смеси, после като обърна на бензин, започват мъките. Ето там е логичната връзка, дет викаш, че я няма
    След като я покарам малко, се адаптира на ново и се оправя.
    ЕКУ-то се самоадаптира, и тва не е "несериозно" както си казал, ами си е баш тъй... от тва е проблема в моя случай, сигурен съм

    П.С: Дебитомера и сондата работят коректно на 100%! Нали я закачах оня ден, няма проблеми там.
    П.С2: И за дюзите като ги свалих съм написал, че видимо бяха чисти.
    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 21:09.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #92
      Те дюзите са си били чисти и този метод дето ти го казаха да "чистиш" си е пълно безумие, добре че не си се престарал, че после големи оправдания щеше да има. Не исках да си точно ти, но някой ден някой ще изпищи така като слуша съветите на лудия макс найт не знам си кой... Ако има запушване то съвсем не е отпред на разпръсквача
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Те дюзите са си били чисти и този метод дето ти го казаха да "чистиш" си е пълно безумие, добре че не си се престарал, че после големи оправдания щеше да има. Не исках да си точно ти, но някой ден някой ще изпищи така като слуша съветите на лудия макс найт не знам си кой... Ако има запушване то съвсем не е отпред на разпръсквача
        Бе бая душмански ги полъсках тез дюзи да ги е...
        Поне ги знам на кво мязат вече
        Триаа си опрая газ-та.. там е истината май!

        П.С: Мислех си аз да им пусна 12 волта да се отворят, да може да ги изчистя вътре, ама ме достраша да не си замине соленоида.
        Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 02:45.
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Бе бая душмански ги полъсках тез дюзи да ги е...
          Поне ги знам на кво мязат вече
          Триаа си опрая газ-та.. там е истината май!

          П.С: Мислех си аз да им пусна 12 волта да се отворят, да може да ги изчистя вътре, ама ме достраша да не си замине соленоида.
          Правилно си направил
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Правилно си направил
            Само дет проблема не беше там
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              Само дет проблема не беше там
              Но ти беше написал, че на газ ти работи перфектно
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #97
                Не си прав колега за адаптацията. При тези коли, и по-точно при това ЕКУ, трябва газовия инжекцион да се настрой така, че да не „дразни“ понятията на ЕКУ-то за правилна смес - по ясно няма как да се обясни. И тогава всичко е наред. С това ЕКУ може да се направи прост експеримент. Като почне да не пали правилно, изключва се акумулатора за 20-тина минути и първото палене е „на пушка“.
                sigpic
                Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                  Не си прав колега за адаптацията. При тези коли, и по-точно при това ЕКУ, трябва газовия инжекцион да се настрой така, че да не „дразни“ понятията на ЕКУ-то за правилна смес - по ясно няма как да се обясни. И тогава всичко е наред. С това ЕКУ може да се направи прост експеримент. Като почне да не пали правилно, изключва се акумулатора за 20-тина минути и първото палене е „на пушка“.
                  И най-лесно се хваща с един от параметрите - адаптация на ламбда сондата
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                    Не си прав колега за адаптацията. При тези коли, и по-точно при това ЕКУ, трябва газовия инжекцион да се настрой така, че да не „дразни“ понятията на ЕКУ-то за правилна смес - по ясно няма как да се обясни. И тогава всичко е наред. С това ЕКУ може да се направи прост експеримент. Като почне да не пали правилно, изключва се акумулатора за 20-тина минути и първото палене е „на пушка“.
                    Туй за мен ли е? Щот аз нивга не съм твърдял друго
                    Само че тва с акумулатора не върши работа. Пробвал съм го, все тая... не се ли покара малко, оправия няма.
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Туй за мен ли е? Щот аз нивга не съм твърдял друго
                      Само че тва с акумулатора не върши работа. Пробвал съм го, все тая... не се ли покара малко, оправия няма.
                      Насочих те към нещо, провери го. То ще ти покаже много. Ако не можеш сам - повикай неволята
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • Айде де сега, кажи направо кой точно параметър и какво трябва да показва там та да разберем всички поне...
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Айде де сега, кажи направо кой точно параметър и какво трябва да показва там та да разберем всички поне...
                          Ти се разкарай, виждам, че не можеш да четеш и пишеш за заяждане само
                          Параметъра е написан!
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Ти се разкарай, виждам, че не можеш да четеш и пишеш за заяждане само
                            Параметъра е написан!
                            И кое си написал? Той да не е 1 бе? И я моля да не ми говориш на въпреки, че си личи че пак го изби на комплекси.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 09:49.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              И кое си написал? Той да не е 1 бе?
                              Да, 1 е този който показва дали му е настроена газовата най-точно. Ама като не отбираш си е твой проблем. Аз съм прост и не мога да уча богопомазани"умници" като теб. Ако от тук не Можеш да разбереш кой е, иди да се учиш някъде или питай в Милано моторс - там Вальо мое да ти обясни
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Да, 1 е този който показва дали му е настроена газовата най-точно. Ама като не отбираш си е твой проблем. Аз съм прост и не мога да уча богопомазани"умници" като теб. Ако от тук не Можеш да разбереш кой е, иди да се учиш някъде или питай в Милано моторс - там Вальо мое да ти обясни
                                Глупчо, глупчо... на мен няма кой да ми обеснява защото аз знам много преди ти да си си мислил да си закачаш някога колата с компютър. Тука стана сега така че ти започваш да обесняваш на човека който на теб ти обеснява по скайпа преди години. Или май не помниш до толкова много вече.

                                Като си толкова умен кажи (не на мен, а на останалите) при какви стойности започва да не пали добре сутрин и при какви е най-добре да бъде. Ако не отговориш се счита, че не знаеш.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X